کلینیک محمدی
خدمات تخصصی کاشت مو و ابرو
سوالات متداول

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

خانم داداشی
2 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
38 بازدید
خانه » وبلاگ » عمومی » کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

کاشت ابرو از عمل های زیبایی بسیار متداول و پر طرفدار در میان عمل های زیبایی به روز می باشد. این عمل علاوه بر زیبایی، نوعی عملی درمانی هم محسوب می شود. کاشت ابرو به دو روش انجام شده که هر کدام مناسب افرادی با شرایط آن می باشد. کاشت ابرو به دلیل استفاده از موهای بدن فرد، بسیار طبیعی و دائمی است. چرا که پس از پیوند موها به ناحیه ابرو، موها به طور طبیعی رشد می کنند. این مهم موجب می شود ابرو ها در حالتی طبیعی مانند ابرو های فرد، رشد کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره اینکه کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

انواع کاشت ابرو

به طور کلی کاشت ابرو به دو روش انجام می شود:

نوع اول برداشتن فولیکول مو بوده و نوع دوم پیوند واحد فولیکول به نقطه مورد نظر است.

برداشت فولیکول مو

در این نوع از کاشت مو، به وسیله پانچ یا دستگاه، مو از ناحیه مورد نظر برداشته شده و به ابرو ها پیوند زده می شود. در این روش جای زخم ها به صورت خطی برای مدتی مانده و پس از آن از بین می رود.

پیوند واحد فولیکول

در این روش از نقاطی از بدن، مانند موی سر، موهایی را بریده و در ناحیه مورد نظر ابرو ها کاشته می شود. اما در این روش جای زخم های خطی نیاز به زمان بیشتری برای بهبود دارد.

تفاوت دو روش کاشت ابرو

تفاوت این دو روش در نوع برداشتن موها می باشد. در روش اول واحد های مویی از پشت سر برداشته می شوند. و جای زخم ها با سرعت بالاتری بهبود می یابند. اما در نوع دوم موها بریده شده و به محل مورد نظر پیوند زده می شوند. همچنین دوره بهبود نوع دوم طولانی تر است.

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

غالبا این نوع از عمل های زیبایی تنها با مراجعه به پزشک و معاینات لازم بررسی می شوند. در واقع دکتر زیبایی با توضیحات لازم درباره انواع روش ها، فرد را متقاعد می کند که کدام روش را انتخاب کند. در حالیکه بسیاری از افراد این انتخاب را بر عهده پزشک می گذارند.

نوع اول برای کسانی که ریزش ابرو های شدید دارند، بسیار مناسب است. در این روش فولیکول ها با پیوند عمیق به ابرو ها به راحتی رشد می کنند. در واقع این موها پس از مدتی با موهای ابرو ها هیچ فرقی نداشته و مانند آن ها رشد می کنند.

روش دوم هم برای کسانی که تنها ابرو های کم پشتی دارند بسیار مناسب است. در این روش به علت کم تهاجمی بودن آن، فرد می تواند برای نواحی کم پشت ابرو های خود، جایگزین مناسب را داشته باشد.

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

 مراحل کاشت ابرو  

در ابتدا فرد باید با مراجعه به پزشک زیبایی، آنچه می خواهد را مشخص کند. سپس پزشک زیبایی برای او آنچه خواهد شد را توضیح می دهد. در این مراحل برخی از پزشک ها با نشان دادن نتایج کاشت به وسیله نرم افزار ها و یا عکس های مشابه، فرد را آگاه می کنند.

پس از آن و روشن شدن نوع کاشت، موهای لازم از ناحیه مورد نظر گرفته می شود.

در مرحله بعدی موهای گرفته شده به نواحی ابرو های کم پشت و یا خالی پیوند زده می شود.

مرحله آخر، برای ریکاوری و مراقبت هایی است که پس از عمل فرد باید جدی بگیرد.

کاشت ابرو به طور کلی نیازمند دویست یا سیصد پیوند مویی می باشد. این مراحل غالبا تنها در یک روز و چند ساعت به طول می انجامد.

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

پزشک زیبایی کاشت ابرو

کاشت ابرو همانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر نیازمند پزشکی حاذق می باشد. این عمل علاوه بر مهارت در انجام کار نیازمند دانش نیز می باشد. همچنین یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در این عمل، شناخت فرم های صورت است. پزشک باید به فرم های صورت و تقارن آن ها احاطه داشته باشد. به زبان ساده تر، پزشکی که کاشت ابرو را انجام می دهد، باید با شناخت کافی از اجزای صورت فرد، آنچه برای او مناسب است را به او توضیح دهد. برای مثال بسیاری از افراد برای کاشت ابرو، ابرو هایی بسیار پر پشت و ضخیم را طلب می کنند.

این در حالی است که این نوع از ابرو ها برای تمامی فرم های صورت مناسب نیست. در واقع هر فرم صورت، باید با یک تناسب خاص چیده شود. ابرو های بسیاری هم نیازمند حجم بالایی از کاشت نیست. تنها با چند واحد می شود نواحی خالی و یا کم پشت ابرو ها را پر کرد. به همین علت تکیه بر مهارت پزشک کافی نیست. بلکه شناخت او از فرم های چهره هم حائز اهمیت است. پزشک زیبایی با توجه به فرم صورت گرد، بیضی و مستطیلی، تشخیص می دهد که تا چه حد ابرو ها را ضخیم و یا نازک در نظر بگیرد. ابرو ها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند. به همان میزان هم قابلیت تغییرات مثبت و یا منفی را در چهره دارند.

هزینه کاشت ابرو

همان طور که گفته شد، کاشت ابرو به دو روش صورت می گیرد. علاوه بر اینکه هر کدام از این روش ها متفاوت هستند، هزینه های متفاوتی را هم در بر دارند. همچنین هزینه های کاشت ابرو در هر کلینیک و توسط هر پزشک زیبایی متفاوت است. همان طور که می دانید عمل های زیبایی مانند کاشت ابرو، از تعرفه های خاص و ثابتی پیروی نمی کنند. بلکه با توجه به موقعیت مکانی کلینیک، پزشک زیبایی و نوع عمل متفاوت هستند.

هزینه های این عمل بسیار متغیر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر هزینه های کاشت ابرو، نوع ابرو های فرد می باشد. برخی تنها برای پر کردن نواحی، خالی و کم پشت ابرو ها اقدام می کنند. اما برخی برای کاشت ابرو در حجم بسیار بالاتری اقدام می کنند. به همین جهت باز هم هزینه های آن متفاوت و غیر قابل پیش بینی است. شرکت های بیمه نیز غالبا هزینه های این نوع از عمل ها را تقبل نمی کنند. اما برای اطلاعات بیشتر در این مورد، باید با شرکت بیمه درمانی خود تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
افزودن دیدگاه