کلینیک محمدی
خدمات تخصصی کاشت مو و ابرو
سوالات متداول

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ | کلینیک محمدی

مریم جعفری
4 ماه پیش
خواندن 7 دقیقه
39 بازدید
خانه » وبلاگ » عمومی » هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ | کلینیک محمدی
هزینه کاشت ابرو چقدر است

هزینه کاشت ابرو بسته به عوامل مختلفی از جمله محل کلینیک، اعتبار پزشک، تکنیک مورد استفاده، پیچیدگی‌های عمل و سایر موارد متفاوت است. بازه قیمتی انجام کاشت ابرو بسیار متغیر است و حتی دو کلینیک مشابه در یک منطقه شهری نیز ممکن است تعرفه متفاوتی داشته باشند؛ بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب که هم از نظر قیمت منصفانه باشد و هم کیفیت کار بالایی ارائه دهد، ممکن است کمی سخت باشد. در این مقاله از مجله کلینیک محمدی، به طور کامل به این سوال که هزینه کاشت ابرو چقدر است، پاسخ داده‌ایم.

 

آیا کاشت ابرو ارزش هزینه کردن را دارد؟

طبق آمار وب‌سایت RealSelf حدود 93 درصد از زیباجویانی که کاشت ابرو انجام داده‌اند، انجام این عمل را با ارزش دانسته‌اند. افرادی دیگری که اعلام کردند این روش ارزش هزینه کردن ندارد، به نتایج مورد نظر خود از کاشت نرسیدند.

نارضایتی این افراد اغلب به دلیل مراجعه به یک پزشک کم‌تجربه یا کلینیک غیر معتبر بوده است. بااین‌حال، رضایت 93 درصدی زیباجویان نشان می‌دهد که کاشت ابرو ارزش هزینه کردن را دارد. شما پرداخت هزینه کاشت می‌توانید از ابروهای طبیعی و پرپشت خود لذت ببرید، زیرا این روش دائمی است.

هزینه کاشت ابرو چقدره

 

برای افزایش شانس خود برای رسیدن به نتایج مطلوب، مشاوره با پزشک مجرب یا کلینیک معتبر دارای مجوز اهمیت زیادی دارد. مشاوره راهی عالی برای بررسی مهارت پزشک، مراحل کاشت، مراقبت‌های پس‌ازآن و عوارض جانبی احتمالی است. پزشک حتی می‌تواند ارزیابی کند که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر و اینکه علت ریزش موی ابروی شما را بررسی می‌کند.

به‌عنوان‌مثال، کاشت ابرو برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی آلوپسی آره آتا یا اختلال وسواس فکری-اجباری تریکوتیلومانیا مناسب نیست. پس مشاوره باعث می‌شود که نه تنها پاسخ کامل‌تری به این سوال که هزینه کاشت ابرو چقدر است بدهید، بلکه دیدگاه واضحی نسبت ارزش هزینه‌ای این کار نیز به دست آورید.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره کاشت ابرو

 

چه عواملی روی قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار هستند؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است، بنابراین مشمول بیمه نمی‌شود. شما باید هزینه کاشت را به طور کامل پرداخت کنید. بااین‌حال، بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک، عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو را بررسی کنید. این عوامل عبارتند از:

 

 سطح تجربه، سابقه و اعتبار جراح

اگر می‌خواهید نتایج کاشت ابرو دائمی باشند، پیدا کردن یک پزشک خوب ضروری خواهد بود. مهم است که در ابتدا مدرک تحصیلی پزشک را بررسی کنید و ببینید از چه دانشگاهی مدرک گرفته است یا در چه حوزه‌ای تخصص دارد. پزشک متخصص بیماری‌های پوست و مو و زیبایی می‌تواند تخصص لازم برای کاشت را داشته باشد. از طرفی، پزشکانی که فوق تخصص دارند، مبلغ بیشتری نسبت به پزشکان متخصص می‌گیرند.

مطمئن شوید که پزشک مورد نظرتان از نظر زیباجویان قبلی با بازخوردهای مثبت روبرو بوده است. نظرات زیباجویان قبلی در مورد سطح تخصص، اخلاق و سایر موارد پزشک به شما دیدگاه جامعی ارائه می‌دهد. به‌طورکلی، یک جراح شناخته شده که سابقه کار زیادی دارد، معمولاً دستمزد بیشتری نسبت به یک پزشک تازه‌کار می‌گیرد. بااین‌حال، توجه داشته باشید که یک پزشک تازه‌کار ممکن است کیفیت کار خوبی داشته باشد و ارزان بودن خدمات او نشان‌دهنده کیفیت پایین کارش نیست.

کجا کاشت ابرو انجام بدم

 

 تکنیک مورد استفاده از کاشت ابرو

در ادامه پاسخ به این سوال که هزینه کاشت ابرو چقدر است، باید بگوییم که روش‌های اجرایی در برآورد قیمت، نقش بسیار مهمی دارند. کاشت ابرو شامل برداشتن مو از ناحیه اهداکننده (معمولاً پشت سر) و کاشت دقیق آن‌ها در ناحیه ابرو است تا اثرات نازک شدن یا کندن بیش‌ازحد را معکوس کند. دو روش برای برداشت پیوند مو استفاده می‌شوند که عبارتند از:

  • تکنیک پیوند واحد فولیکولی (FUT) که به روش نواری نیز معروف است. پزشک نوار باریکی از بافت را از پشت سر از طریق برش برمی‌دارد و واحدهای فولیکولی برای پیوند از این بافت استخراج می‌شوند.
  • روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) دسته‌های کوچکی از فولیکول‌های مو را از ناحیه اهداکننده به ابرو استخراج می‌کند. روش FUE جای زخم کمتری بر جای می‌گذارند.

روش FUE نسبت به روش FUT زمان‌بر است و معمولاً هزینه بیشتری دارد. به‌طورکلی، هر روش ویژگی‌های مخصوص به خود را خواهند داشت و نتایج مورد نظر را نشان می‌دهند. هیچ تکنیکی بر دیگری برتری ندارد و هر دو می‌تواند به شما ابروهایی دائمی و پر را ارائه دهند. انتخاب تکنیک مناسب به نیازهای شما و نظر پزشک بستگی دارد. بااین‌حال، روش FUT درعین‌حال که تکنیکی کم‌هزینه‌تر است، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

 

موقعیت مکانی کلینیک کاشت ابرو

جایی که شما برای انجام کاشت انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی بر هزینه کاشت ابرو خواهد داشت. کلینیک‌هایی که در مناطق مرفه نشین شهر هستند، اغلب هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند. برای مثال، هزینه کاشت ابرو در تهران در منطقه زعفرانیه بیشتر از منطقه تهران‌پارس یا مطهری است؛ اما این بدان معنا نیست که کیفیت کار در مناطق شهری متوسط و پایین‌شهر کمتر است، بلکه کلینیک‌های بالای شهر به دلیل گران بودن ملک، پیشرفته بودن تجهیزات و مدرن بودن فضا از زیباجویان هزینه بیشتری می‌گیرند.

بنابراین توصیه می‌کنیم تنها به موقعیت مکانی کلینیک یا مطب پزشک توجه کنید و هدف خود را روی کیفیت کار بگذارید. مراجعه به مراکز نزدیک به محل زندگی خود را در نظر بگیرید تا رفت‌وآمد برایتان راحت باشد. کلینیک‌های کاشت ابرو به دلیل تقاضای زیاد در سراسر شهرها گسترش پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، شما به راحتی می‌توانید کلینیک مورد نظر خود را پیدا کنید. توصیه می‌کنیم برای کیفیت کار هزینه بپردازید و نه برای موقعیت مکانی یک کلینیک خاص!

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

 

تعداد گراف‌های لازم برای کاشت ابرو

در تکمیل پاسخ به این سوال که هزینه کاشت ابرو چقدر است، باید گفت که روش‌های کاشت مو به ازای واحد فولیکولی قیمت‌گذاری می‌شوند. هرچه تعداد پیوندهای واحد فولیکولی بیشتر باشد، قیمت کمتری برای هر واحد فولیکولی پرداخت خواهید کرد. همچنین تعداد گراف‌هایی که دریافت می‌کنید به شکل فعلی و میزان پری ابرو و همچنین شکل و تراکم مورد نظرتان بستگی دارد. تعداد متوسط گراف‌ها می‌توان شامل موارد زیر باشد:

  • 200 تا 300 گراف در هر طرف ابرو برای پر کردن یک ابروی بسیار کم‌پشت
  • 100 تا 200 گراف در هر طرف ابرو برای ابروهای نازک یا پر کردن نواحی خالی

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که بین 100 تا 350 پیوند در هر ابرو استفاده شود؛ اما میزان گراف‌های مو بسته به نیاز شما با هزینه متفاوتی همراه است. برای مثال، اگر ابروهای پر و ضخیم می‌خواهید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

برعکس، اگر تنها می‌خواهید نواحی خالی ابروی خود را پر کنید، به دلیل استفاده از گراف‌های کمتر باید هزینه پایین‌تری پرداخت کنید. بااین‌حال، به طور فزاینده‌ای رایج است که کلینیک‌ها هزینه ثابت دریافت می‌کنند، زیرا سطح مهارت و توجه به جزئیات مورد نیاز برای کاشت ابرو با ظاهری طبیعی بسیار زیاد است، حتی اگر تعداد پیوندها کم باشند.

 

هزینه امکانات و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو معمولاً در مطب یا کلینیک انجام می‌شود. در طول مشاوره، مطمئن شوید که قیمت تمام‌شده شما شامل هرگونه هزینه برای امکانات است. بیشتر جراحان به جای بیهوشی عمومی یا آرام بخشی داخل وریدی (IV) از بی‌حسی موضعی برای عمل کاشت ابرو استفاده می‌کنند که روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. از طرفی، امکانات ارائه‌شده در کلینیک نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشکی و رفاهی در مطب به صورت غیرمستقیم بر تعرفه کاشت ابرو موثر هستند.

همچنین بخشی از هزینه‌های شما شامل انجام آزمایش‌ها قبل از کاشت و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو است. آزمایش‌ها قبل از کاشت برای اطمینان از سلامت کلی شما و نبود بیماری زمینه‌ای تجویز می‌شوند. این آزمایش‌ها شامل آزمایش خون، آزمایش کبد، آزمایش هپاتیت ب، آزمایش قند خون، آزمایش تیروئید، آزمایش ایدز و غیره هستند. همچنین هزینه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از عمل شامل تجویز دارو، رژیم غذایی متعادل و سایر موارد هستند. از هم نتایج مطلوب نباشد، هزینه ترمیم دریافت می‌شود.

 

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ | 1403

هزینه کاشت ابرو شامل سطح تجربه پزشک، اعتبار کلینیک، تکنیک کاشت، موقعیت مکانی کلینیک، تعداد گراف‌ها، هزینه تجهیزات و امکانات کلینیک و سایر موارد هستند. ما در کلینیک محمدی به شما تعرفه خدمات کاشت ابرو را با جزئیات ارائه می‌دهیم تا اطمینان کاملی نسبت به هزینه‌ها پیدا کنید. شفافیت در قیمت‌گذاری از ویژگی‌های مهم کلینیک ما است. برای کسب مشاوره رایگان و رزرو وقت قبلی همین حالا فرم مشاوره زیر را پر کنید!

 

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟
قیمت کاشت ابرو بسیار متغیر است و بسته به عوامل مختلف تعیین می‌شود. در اغلب موارد با هر بودجه‌ای می‌توان کاشت را انجام داد.
چه عواملی بر هزینه کاشت ابرو تاثیر می‌گذارند؟
هزینه کاشت ابرو شامل سطح تجربه پزشک، اعتبار کلینیک، تکنیک کاشت، موقعیت مکانی کلینیک، تعداد گراف‌ها، هزینه تجهیزات و امکانات کلینیک و سایر موارد هستند.
آیا کاشت ابرو تحت پوشش بیمه است؟
کاشت ابرو معمولاً یک عمل زیبایی محسوب می‌شود و تحت پوشش هیچ‌گونه بیمه‌ای حتی تامین اجتماعی قرار نمی‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
افزودن دیدگاه